Better Minds at Work gaat digitaal met een online Masterclass en leerplatform

Case Study

Missie

Better Minds at Work is een snel groeiend bedrijf dat particulieren, overheden en multinationals het volledige mentaal kapitaal van hun organisatie helpt te realiseren. Maar wat als die groei zich niet beperkt tot het fysieke?

Oplossing

Een zes-delige online Masterclass én een ondersteunend leerplatform. Gebaseerd op het boek Mentaal Kapitaal van oprichtster Elke Geraerts.

Diensten

Video productie, E-learning, Marketingstrategie, Web development, Web design

Het begon met een videoreeks

en eindigde met een volledig op maat gemaakt e-learningsysteem. Zodat klanten de Masterclass op een interactieve manier en op hun eigen tempo kunnen volgen, oefeningen kunnen vervolledigen en op basis van hun gebruiksgedrag een duwtje in de rug krijgen.

60 minuten inspirerende videocontent?

Dat is wat. Hoe krijg je 60 minuten aan waardevolle informatie efficiënt in beeld? En hoe zorg je er voor dat je kijkers blijven plakken?

1. Scriptwriting

We vertalen het boek van Elke in een videoscript. Het script houdt rekening met call-to-actions voor oefeningen en denkvragen.

 

2. Pre-productie

Een goede voorbereiding is het halve werk. We verzamelen een team en programmeren het script in een auto-cue.

 

3. Opname

Een regisseur, geluidsman, lichtman, twee cameramensen, producer, autocue-operator en een assistent komen ter plaatse.

 

4. Montage

De opgenomen beelden worden op een logische manier in elkaar gepuzzeld. We voegen foto’s en andere beelden toe. We stellen de kleuren af naar het kleurenpalet van Better Minds.

 

5. Integratie

We integreren de video’s op het platform en ondertitelen ze in verschillende talen. Alle statistieken worden geregistreerd.

 

6. Verspreiding

We maken Facebook- en Instagram ads. Bezoekers kunnen de eerste episode gratis bekijken en belanden in een marketing automation sequentie. Het platform gebruikt die data en linkt ze aan elkaar.